Een huishoudelijke hulp via ons goed geregeld
Swieber aan Huis selecteert hulpen bij u in de buurt. Alle hulpen zijn gescreend en hebben een kennismakingsgesprek met ons gehad.
- Geef uw voorkeuren op voor dag, frequentie, tijd en tarief.
U bepaalt zelf wanneer en hoe vaak u hulp wilt hebben. Ook kunt u aangeven hoeveel u wilt betalen. U kunt uw voorkeuren altijd veranderen.
- U krijgt een selectie van hulpen te zien bij u in de buurt.
Bij elke hulp staat een korte omschrijving.
U bepaalt welke Swieber het beste bij u past. Klik op uw keuze en het verzoek wordt verstuurd.
- Neem contact op voor de eerste afspraak
Als de Swieber uw verzoek accepteert, kunt u telefonisch of via de chat contact opnemen voor een eerste afspraak.
- Eenvoudige en veilige betaling
Elke twee weken krijgt u van ons een overzicht van de gewerkte uren. U betaalt via een automatische incasso. Wij zorgen dat uw hulp snel wordt betaald. U heeft geen gedoe met contant geld.
Heeft u vragen?
+ Hoe weet ik of de hulp betrouwbaar is?
Wij screenen onze hulpen aan de hand van hun werkervaring en referenties. Elke Swieber heeft met succes bij ons een screeningproces doorlopen. Wilt u dat uw hulp een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) heeft, dan kan de hulp dit met Swieber aan Huis dit regelen.
+ Moet ik de hulp doorbetalen bij ziekte en vakanties?
Nee, in het uurloon van de Swieber zitten vakantiegeld en vakantieuren inbegrepen. Dat geldt ook voor doorbetaling bij kort verzuim door ziekte. U betaalt dus per gewerkt uur.
+Moet ik betalen als ik een afspraak afzeg?
Als u een een week voor de afspraak afzegt, hoeft u niet te betalen. Een afspraak afzeggen kan eenvoudig via het systeem. U moet daarvoor wel inloggen.
Kijk voor meer vragen en antwoorden onder Veel gestelde vragen.